Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів.
Проте я розумію, що використання ресурсів Інтернету учнями в основному зводиться до копіювання інформації.... Тому вважаю доцільним, що потрібно навчити їх дісно критично ставитись до веб-ресурсів, оцінювати ресурси перед тим як використовувати інформацію знайдену на них і відповідно дотримуватись закону про авторське право.
Я не впевнений, що учні будуть дотримуватися цих порад, проте якщо вони запамятають принаймні те - що сайти на яких є постороння реклама (зачасту зміст якої взазалі не повязаний з змістом сайту чи шуканого матеріалу) не варті їхньої уваги і не варто бездумно довіряти інформації розміщеній на них, то це вже буде кроком в правильному напрямку.
А мені здається, що під час виконання освітніх проектів все ж таки потрібно дотримуватись законодавства про авторське право, це повинно бути не рекомендаціями, а інструкцією для учнів.
ОтветитьУдалитьДотримування авторського права в нашій країні є взагалі дуже складним питанням. В розвинутих країнах Європи у користувачів не виникає навіть думки про можливість "вкрасти" програмне забезпечення. Процес його купівлі є дуже простим і реалізовується через Інтернет, а вартість є доступною.
ОтветитьУдалитьВ нашій же країні, навіть в магазинах, які продають ліцензійне програмне забезпечення, на людину, що захоче купити таку програму дивляться з посмішкою.
І допоки ми не змінимо ставлення населення до цього питання - в цьому напрямку мало що зміниться, але для цього потрібна комплексна програма діяльності.