четверг, 27 июня 2013 г.

«Модуль 8. Рефлексія»

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів».
Я розумію необхідність розробки чітких, зрозумілих учням критеріїв, за якими вони зможуть не тільки оцінити свою роботу, а й у разі необхідності удосконалювати чи коригувати її.
А от обрати потрібну форму оцінювання, яке буде відповідати вище вказаним вимогам, доволі складно...тим більше, оскільки потрібно робити і поточне оцінювання.
Я не впевнений що поточне оцінювання проекту буде співпадати з результатами оцінювання в цілому. Чи це не так?

1 комментарий:

  1. Цілком з Вами згодна. Адже поточне оцінювання має за мету направити освітній процес учнів і допомогти на кінцевому етапі отримати найвищі результати

    ОтветитьУдалить